Aku jadikan susu manusia utk anak manusia dan Aku jadikan susu haiwan utk anak haiwan...

cinta antara kami

cinta antara kami
semoga kemesraan ini kekal berpanjangan

welcome

Selamat datang kepada mereka yang sudi menngunjungi blog ini. Terima kasih daun keladi.lain kali datang lagi ye?
Lilypie Breastfeeding tickers
"Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama 2 tahun genap iaitu bagi orang yang hendak menyempurnakan penyusuan itu"

Saturday, April 3, 2010

breastfeeding

salam..pengalamn baru menyusukan anak plak..hehe ingatkan time pregnant je aku akan kelaparan..rupanye di sambung plak ngan menyusu..sekarang aku rase cam time pregnant je..kejap2 lapar..husband gak la yang jadi mangsa buatkan air or masakkn something..adam ni kuat menyusu..tu la..aku pun kene la banyak makan nak bagi susu ni sedia ada..macam2 gak aku makan nak bagi susu ni still ada tuk adam..sekarang ni amalkan makan halba..ok la..kadang2 kalu adam ni lambat menyusu aku terpaksa pam dulu..sekarang ni aktif baca forum susu ibu..so xde la rase keseorangan..rase motivate nk bf until 2 year..insyaAllah..nati da masuk kelas nati nampaknye kene la rajin mengepam nak buat stok untuk adam..xpela demi anakku adam hamdi..susu ibu yang terbaik untukmu..hehe

No comments:

Post a Comment