Aku jadikan susu manusia utk anak manusia dan Aku jadikan susu haiwan utk anak haiwan...

cinta antara kami

cinta antara kami
semoga kemesraan ini kekal berpanjangan

welcome

Selamat datang kepada mereka yang sudi menngunjungi blog ini. Terima kasih daun keladi.lain kali datang lagi ye?
Lilypie Breastfeeding tickers
"Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama 2 tahun genap iaitu bagi orang yang hendak menyempurnakan penyusuan itu"

Friday, January 8, 2010

hari rest kat umah

hehe..setelah penat ngn semalam yg pgnye quiz n malamnye midterm arini aku lepak je kt umah..smlm ngn sehari sblmnye turun ke uia 8pg balik 11mlm..mmg penat..gara2 study 4 da quiz pg rabu n khamis pg quiz mlm midterm.penat mgadap buku..belakang pn sakit2 coz menunduk je..tp 1 je yg aku xbleh tahan..lapo..huhu tghri smlm cm xprcy aku bleh abeskn nasi yg bg aku bnyk sgt2 tu..siap rse cm nk tmbh lg tuh..huhu ptgnye mkn roti yg aku bwk dr umh n minum air kotak..smntr nk tggu mlm tu mmg da lapar balik la..mlm td jawab midterm pn perut dlm kelaparan..balik umah mlm td adik msg ckp dia da masak mee kari,my husbnd plak ade blikan sebijik piza kt pasar mlm yg regular saiz kot.balik tu pe lg..makan la..pastu tertdo kekenyangn..hehe kul 2.30 terjg dr tdo ngn perut yg lapar..cepat tul mknn d proses..xtau nk mkn pe,last2 bt susu je..aku minum 2/3 gelas..pastu tertdo ats kerusi ngn gelas d tgn.bgn kul 5 rase basah2 kat kain aku..tgk susu tu tumpah rupanye..sempt lg aku habiskn bakinye..hehe lepas solat tdo balik..bgn2 kul 11..hehe ni mesti sbb xcukup rest cz sehari sblmnye aku bgn 2 pg study..bgn pg td pn lapar sgt2..aku ckp kt hsbnd nk mkn roti canai..di sbbkn ramai sgt org beratur nk bl roti canai so dia belikn nasi lemak je..dia xnk bg aku yg lapar ni tggu lame2..aku plak yg kt umh ni mmg xtahan lapar.bt je air smtara nk tggu dia balik tu aku da mkn roti bt alas perut..dia balik je ape lg..smbg plak mkn nasi lemak..hehe ptg karang nk ajak husbnd g jalan2 tp kne tggu dia abeskn mgedit dulu..huhu tgh plan2 lg nk ke mane..rase cm nk g pantai..huhu da lame xg..tp tgk la dulu...kt area cni PD jela paling dekat..tp cm jauh la plak..huhu

No comments:

Post a Comment